Henrik Larsson?!

Så här säger Micael Fasth TV-4 redaktör:

Utdraget ur Innebandymagazinet:

Tror du Henkes comeback blir av?
- Ja, jag tror han kommer att vara med i truppen. Jag har fått indikationer på att han är väldigt sugen. Spelar han blir det innebandyns största TV-genombrott någonsin. Sedan finns risken att han inte spelar en sekund.

Vad tycker du om Henke-händelsen?
- Jag tycker det är helt fantastiskt! Men jag är inte förvånad att folk gnäller. När det gäller just innebandy finns det en grupp människor som vill racka ner. Jag förstår inte det. Det hade varit skillnad om det var en sport han aldrig spelat. Det här är en elitidrottsman av högsta världsklass som kan vara en otroligt nyttig lagspelare. Sedan kommer Henke aldrig bli en stjärna som snurrar upp hela motståndarlaget, som han är i fotboll. Så enkelt är det inte.


Vadå för jävla risk att han inte spelar en enda sekund!? Eller menar du en risk för att tittarna inte får se Henke springa, springa och springa i en tredje lina?
Vad är det som är så otroligt fantastiskt med att Henrik Larsson i Superligan?! Kan någon svara på det, för det svaret vet inte jag? När det gäller just innebandy finns det en grupp människor som vill racka ner. Jag är så gärna med i denna gruppen! Jag tycker att Helsingborg skämmer ut Innebandy som sport!!! Alla timmar man själv lagt ner på innebandyn, ungefär hela sitt liv... Och helt plötsligt kommer en fotbollsspelare som inte spelat Innebandy på måga många år, ja sen ungdom. Tydligen är han redan så bra att han kan spela i Superligan!? Det är ett hån mot alla som lägger ner så otroligt mycket tid på innebandyn, för att en tag försöka ta sig till superligan.. Jag blir så fruktansvärt irriterad och besviken när jag ser och hör sånt här!

Nej Helsingborg hör inte hemma i innebandys finrum! Därför hoppas jag de åker ur med dunder och brak iår, så mycket är ni värda...
Och Micael Fasth, sluta med allt som har med innebandy att göra! Du äcklar mig!


För övrigt tycker jag det är skandal att inte RIG Umeå IBF får vara med i Junior SM!


Kommentarer
Postat av: Skandal?

Skandal? helt rätt att ni blir utslängda, så äckliga som ni är

2008-11-22 @ 14:47:19
Postat av: Läsare

Vem av er är det som skriver

2008-11-22 @ 20:36:03
Postat av: beach

"Skandal?" är säkert någon som inte kom in på RIG...

2008-11-23 @ 18:59:30
URL: http://emilstrandvad.blogg.se/
Postat av: ..

"skandal" , de är du som är äcklig :)

2008-11-24 @ 20:36:38
Postat av: Skandal?

Hmm näe? RIG är bland det äckligaste som finns, men kanske det blir rättvisare för oss Norrlandslag har bättre chans att gå vidare nu :)

2008-11-25 @ 12:00:45
Postat av: a

okej då tycker jag du kan motivera varför rig är så himla äckliga? är de för du får en sämre chans att gå vidare?de var rättvist, de är nu det inte är det, om du vill ha en bättre chans att gå vidare får du väl bara träna hårdare. herregud. ditt namn stämmer, du är en riktig skandal.

2008-11-26 @ 22:25:36
Postat av: Skandal?

ååånej nu var du fyndig!!!!!!!!!skratt



Okej låt oss säga att vi handplockar alla 90 SSL spelare och sedan spelar mot rig, de skulle sopa banan med rig ganska lätt... (ni åker ändå mot KAIS mora) men men nog snackat om det, SIBF gör helt rätt beslut, det tycker alla förutom NI så sluta var blind och tycka att det är orättvist för de är precis de inte är.

2008-11-27 @ 20:33:16
Postat av: beach

Haha. Frågan jag hade tänkt att ställa till dig nu är: Var får du jämförelsen med SSL-spelare ifrån? Sen snackar du förmodligen bara om killarna.



Den som skrev inlägget före dig, har så förbannat jävla rätt.



Men du, kan du inte säga vad du heter så kan vi ta en vettig diskussion om detta? Eller du är rädd för oss?

2008-11-28 @ 10:53:51
Postat av: Skandal?

RIG killarna har ju haft ganska så många killar på Bosön lägret och 2 i Euro Floorball tour, så det blir ju jävligt orättvist när andra lokala lag kämpar för slutspel i J-allsvenskan, har jag fel "beach"? Det jag menade var att de flesta talagerna i sverige går ju rig och då kan man lika gärna samla ihop de som inte går rig och lira mot er, ni skulle få ganksa mkt kiss....

Tjejerna behöver vi inte ens prata om de är i en klass för sig i JSM.



Rädd för ett gäng förlorare? knappast..

Snarare ni som är så jävla trångsynta och vägrar inse att alla tycker detta är rätt beslut förutom ni!



föru

2008-11-30 @ 20:50:28
Postat av: beach

Förstår att du är en spelare i ett "lokalt" lag.



Om du inte är rädd, så kan du väl säga vad du heter? Du verkar inte tycka om RIG så mycket, men jag vet ju inte...

2008-12-02 @ 19:43:04
URL: http://emilstrandvad.blogg.se/
Postat av: a

men du kan ju också vara med i bosön och eruo florball tour men där får du bara vara med om man är bra! men eftersom du verkar vara en förlorare och inte räcker till riktigt så får du inte vara med, klart de är orättvist då, om du hade varit en tallang som du sägera att de på rig är så tycker du tallangerna ska gå och lägga sig och inte få höja standarden på innebandyn? om lag förlorar mot oss tränar dom ju hårdare för att slå oss, det betyder alltså att innnebandyn bara blir bättre. men eftersom DU är så trångsynt så förstår du inte de. träna hårdare så kanske du börja hålla klass.



tjejerna kämpade sjukt hårt för ditt JSM guld, de spelade lika mot visa lag, vann matcher med udda mål (kais mora) och har bara vunnit 1 gång av 2. tycker du det är en klass för dig så förstår jag inte hur du tänker.



va? är du rädd för dig själv? det skulle jag också va om jag va du, oj där var jag fyndig igen "skratt".



föruuuuyy

2008-12-05 @ 12:42:24
Postat av: m

och du är en förloare för att du inte vågar möta bra lag, du vågar inte förlora och gör allt förutom att spela inenbandy för att försöka få bort de som du tycker "har en klass för sig". tragiskt, mkt tragisk.

2008-12-05 @ 12:45:06
Postat av: Skandal?

"A" ni hade två spelare i euro floorball tour varav EN som platsade så du ska nog knipa igen. hör du själv hur patetiskt det låter "träna hårdare för att slå oss" nej tack gode gud att SIBF porta er från SM så kan ni som satsar allt ni äger på innebandyn gå hem på en lördagkväll och dricka gainomaxn för ni är riktigt NoLifers. ni får vara hur bittra ni vill över detta beslut, hur som helst är det en REN vinst för innebandyn..

"bara" vunnit 1 av 2 yeah right.. förresten ni vann ju div 1 med samma gäng som vann JSM, ojdå! det förklarar nog saken varför ni vinner så enkelt riktigt fegt....



Det ända som är tragiskt är att ni inte inser hur rätt detta beslut var som SIBF gjorde

2008-12-08 @ 22:35:14
Postat av: Anonym

"A" ni hade två spelare i euro floorball tour varav EN som platsade så du ska nog knipa igen. hör du själv hur patetiskt det låter "träna hårdare för att slå oss" nej tack gode gud att SIBF porta er från SM så kan ni som satsar allt ni äger på innebandyn gå hem på en lördagkväll och dricka gainomaxn för ni är riktigt NoLifers. ni får vara hur bittra ni vill över detta beslut, hur som helst är det en REN vinst för innebandyn..

"bara" vunnit 1 av 2 yeah right.. förresten ni vann ju div 1 med samma gäng som vann JSM, ojdå! det förklarar nog saken varför ni vinner så enkelt riktigt fegt....



Det ända som är tragiskt är att ni inte inser hur rätt detta beslut var som SIBF gjorde

2008-12-08 @ 22:35:54
Postat av: ee

klart de hade de!

haha och varför är det patetiskt då? det är ju verklighet mongo :) de är nog du som behöver gainomax, bygga på dig lite, ser rätt patetisk ut.

jaa och vi tänker vara bittra så varför håller du på och klagar över de när du säger att vi får vara de?



ta reda på fakta innan du säger ngt, enda jsm guld vi tagit var då, vad har med att vi vann serien med jsm att göra? det är ju bara logiskt att vi vann då! och de var endast de året vi hade just detta "gäng". vi vann fortfarde inte enkelt, ta redan på fakta igen, kolla resultaten, du verkar ju inte riktigt ha alla hemma, oj vad bitter jag är, men jag får ju vara de, oj vad skönt det är.

varför är du bitter frästen? vad spelar du i för lag? ligger ni sist? har du inte gjort ett enda poäng? är du sämst? blir du bänkad? jaahaa du får också vara bitter .. stakarn.

2008-12-12 @ 14:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0